8 experts over de belangrijkste marketingtopics in Z-Advertising

Vanaf maandag 9 mei, start Roularta Advertising met een eigen tv-programma.

In Z-Advertising gaat de regie 8 weken lang op zoek naar de belangrijkste trends in marketing, communicatie en reclame, telkens geholpen door een expert:

Afl. 1 - Nathalie Erdmanis (AG) - duurzaamheid & advertising
Afl. 2 - Pieter Janssens (iO) - data & advertising / 3rd party cookies
Afl. 3 - Petra De Roos (LDV) - hoe relevant te blijven
Afl. 4 - Cédric Cauderlier (MTV Networks) - innovatie in digital
Afl. 5 - Koen Denolf (The Fat Lady) - native advertising strategie
Afl. 6 - Tom Van den Bergh (RCA) - de toekomst van merken
Afl. 7 - Hugues Rey, (Havas Media) - AI in advertising
Afl. 8 - Ulbe Jelluma (Print Power Europe) - de toekomst van print

Z-Advertising, vanaf 9 mei elke maandagavond vanaf 20u in de programmalus op Kanaal Z, ook te bekijken via www.kanaalz.be. 

TRAILER

Afl. 1 - Nathalie Erdmanis - Duurzaamheid in advertising

Afl. 2 - Pieter Janssens - Data & Advertising en 3rd party cookies

AFL. 3 - Petra De Roos - Hoe relevant blijven in advertising

Afl. 4 - Cédric Cauderlier - Innovation in digital