Flair (NL)

Print

Flair magazine is er elke week met verrassende tips rond de nieuwste mode, hippe make-up, de meest trendy hotspots en haalbare snel klaar-recepten, opgeleukt met persoonlijke getuigenissen en make-overs van Flair lezeressen. 

Flair neemt geen blad voor de mond en kaart álle actuele thema’s aan die vrouwen van vandaag boeien. Bovendien zorgt het magazine regelmatig voor leuke verrassingen zoals weekendjes weg, restaurants aan superlage prijzen en leuke goodies. Flair, dat is zóveel in één blad!

Flair is eigenzinnig, spontaan, verrassend, toegankelijk en positief. Het energieke merk biedt haar sterke community via print, online, sociale media, Shedeals, events,… op een interactieve manier een houvast om het beste uit het leven te halen!
 
Met een sterke online community staat interactiviteit centraal in de Flair-beleving: zo’n 7 miljoen page views per maand voor de website, meer dan 350.000 followers nationaal op Facebook, 125.000 volgers op Instagram en meer dan 21.000 op Twitter. (CIM internet 2019)
 
Ook de typische Flair pocket-formule garandeert keer op keer grote direct response. 
 

Technische info

Global total footprint
Digitaal
3.628.370
Print
679.430
VVA
72.8%
Sociale groepen
54%

Key facts

  • Taal: Nederlands + Frans
  • Periodiciteit: Wekelijks
  • Verschijningsdag: dinsdag
  • Oprichtingsjaar: 1980
  • Hoofdredacteur: Eva Van Driessche
  • Oplage: 45.874 NL + 27.572 FR  (Print run Cim Brand Report 2020)