KMPG

Een volledige duurzaamheidsgids voor KPMG

KPMG nam vrij recent een consultancy bedrijf rond duurzaamheid over: “Ipropeller”.
Daarom wilde KPMG deze nieuwe geïntegreerde afdeling en de extra focus op duurzaamheid en in-house expertise mooi in de kijker plaatsen.

Onze aanbeveling

Een speciaal project in partnership met de Trends redactie.
De Trends redactie, van haar kant ook enorm gefocust op het thema van duurzaam ondernemen, maakte een redactionele special op speciaal formaat.
KPMG is de exclusieve sponsor en integreert zijn duurzaamheidsexpertise en cases centraal in deze duurzaamheidsgids van 16 pagina’s.
Om waste tegen te gaan, wordt deze gids duurzaam en gericht verdeeld.
Dit project won tijdens de Native Advertising Awards 2022 een Gold Award in de categorie Best use of print! 

Oplossingen

Een brede campagne werd opgezet om mensen de gids te laten aanvragen:

  • Flap rond Knack en Trends
  • E-mailings naar abonnees Knack en Trends
  • E-mailing naar alle Trends contacten
  • Banners in Knack en Trends magazine
  • Facebook campagne vanuit de marketing
  • Vermelding van de gids a.h. eind van redactionele artikels (print & digitaal)
  • Bannering campagne

Hierboven op kwam er een gerichte fysieke verzending naar 13.000 familiebedrijven uit de database van Trends Business Information en verstuurd via B-Post.